Intimpare sau Realitate?

  Sunt anumite intamplari in viata ta, care te fac sa te intrebi, de ce trebuie sa treci prin ele. 
  Sa inveti ceva? Sa te feresti de altceva? Mai bine asa, decat daca era altfel….

  Eu nu cred in coincidente si tot timpul cand mi se intampla ceva de genul, stau si analizez! De ce s-a intamplat, ce a generat intamplarea si ce semne imi arata? Am constatat ca s-a ajuns la situatia respectiva ca rezultat al unui intreg sir de fapte si intamplari petrecute inainte; unele neinsemnate, altele chiar importante!

Absolut orice miscare, orice secunda, orice gand contribuie la ce se va intampla in viitor! Sau mai bine zis, duce catre ceva! Orice duce la ceva! 

    Suntem rezultatul faptelor noastre, a actiunilor noastre, suntem  rodul gandirii noastre pana in momentul prezent.  

            Multi din noi am auzit expresia “Ai grija ce gandesti ca e posibil sa se indeplineasca!

You Might Also Like

0 comentarii