Pitiponceala!


Piţiponceala începe să se dezvolte în tinerele femei încă de la vârste fragede. Peste tot pe unde îţi arunci ochii observi numai fete/femei care încep să se integreze în tainele piţiponcelii. De unde şi până unde s-a ajuns o modă ca unele fete să devină piţipoance, sau să încerce din răsputeri să ajungă aşa ceva?
În primul rând cine este atras de aceste piţipoance, cărui bărbat le plac fetele care fac buzele ca de cal, care se îmbraca în culori stridente (în special roz), care poartă leoparzi pe ea sau mai ştiu eu ce? Eu am o repulsie faţă de aceste fete şi faţă de izmene pe care le poartă, sunt pur şi simplu hidoase.
Dar ele totuşi nu încetează să facă acest lucru, ci dimpotrivă, parcă de a dracu se transformă în fel şi chip. Aşadar, fetelor, lămuriţi-mă şi pe mine în legătură cu acest lucru, de ce naiba ar vrea o femeie să fie aşa?! Cred că ele se uită dimineaţa în oglindă şi îşi spun în minte, ia să mai iau eu ceva roz pe mine că parcă nu e destul, ia să îmi iau izmenele tip leopard, că poate aşa mai întorc vreo 10 inşi capul după mine pe stradă şi încep să saliveze.
Am observat că piţiponceala începe să se dezvolte şi la fetele de generală. Să nu mai spunem că unele când le auzi, îţi vine să îţi tai urechile jos numai să nu mai scoată un cuvânt. Aşadar cred că piţipoancele sunt oarbe, pentru că nu văd cum se îmbraca dimineaţa înainte să iasă din case, mai cred că sunt surde, pentru că nu se aud cum vorbesc sau cel puţin lor li se pare că vorbesc coerent şi normal (asta în nici un caz), unele mai sunt şi proaste şi chiar se mândresc cu lucrul ăsta.
Din descrierea care le-am făcut-o mai sus îmi vine în minte imaginea cu cele 3 maimuţe care nu văd, nu vorbesc şi nu ascultă. Aşadar eu asociez piţipoancele cu 3 maimuţe. Cine doreşte să mă contrazică să o facă, dar vreau ca o piţipoanca să mă contrazică şi să aducă argumente împotriva a ceea ce am scris mai sus.

You Might Also Like

0 comentarii