Mult si prost!!!


Nu îmi place idee de mult şi prost, dar din păcate de multe ori se întâmplă să alegeam cantitatea în defavoarea calităţii. Calitatea este mult mai importantă decât cantitatea. Calitatea de multe ori costa dar de şi mai multe ori merită acea sumă de bani care ai dat-o pentru a avea ceva de calitate.
Am observat că domeniul vânzărilor de spune mai mult accentul pe cantitate decât pe calitate. Multe produse sunt sub orice critică dar lumea continua să le cumpere, de ce, pentru că sunt ieftine, dar eu sunt de părere că mai bine dai un ban dar ştii că merită.
Nu aş renunţa niciodată la calitate în favoarea cantităţii şi acum mă refer la mâncare. Decât să mănânc ceva mult şi să spun că am burta plină cu chestii de o calitate scăzută, mai bine mănânc ceva puţin şi bun, ceva pe care merită să dai banii, ceva de calitate superioară.
Dar ce anume ne determina să cumpărăm lucruri de o calitate îndoielnică? Păi în primul rând banii, în al doilea rând ofertele care ne sar în ochi când intrăm în magazine şi bănuiesc că mai sunt multe alte motive dar nu îmi vine acum în minte. Aşadar cumpărătorul este manipulat să cumpere cât mai multe produse la un preţ mediu. Dar decât să mori de foame mai bine şi aşa.

You Might Also Like

0 comentarii