Fiecare persoana vrea sa para ceea ce nu este.


Exact asa o sa incep si acest post. La fel ca in titlu. Fiecare persoana vrea sa para ceea ce nu este. De cate ori ati vazut persoane care intr-un anumit cerc de oameni incercau sa para ceea ce nu sunt ? Incercau sa insele aparentele si de cele mai multe ori le reuseau.
De ce ? De ce mereu cand suntem intr-un anumit cerc de prieteni sau de oameni incercam sa ne schimbam ? De nu putem fi cum suntem noi de obicei ? Persoane normale, care fac lucruri normale, care se poarta normal si asa mai departe.
Dar nu, unii vor sa fie mai speciali decat altii, din partea mea sa fie. Dar parerea mea este aceea ca, o persoana isi face o anumita parere despre tine, daca te vede pur si simplu asa cum esti tu, nu incercand sa fii altcineva, nu incercand sa copiezi pe cineva sau mai stiu eu ce.
Eu nu incerc sa par ceea ce nu sunt. Sunt impacat cu mine, cu persoana mea, cu tot ce este in jurul meu si nu trebuie sa ii dovedesc nimanui nimic. Cei care ma cunosc stiu cum sunt. Dar acest lucru se poate schimba, din pacate. Pe viitor cine stie ce idei imi mai trec prin mintea mea bolnava.
Asadar de ce incercam sa parem ceva ce nu suntem ? Pentru a impresiona, pentru a urca pe un piedestal, pentru a arata mai bine in ochii anumitor persoane ? Dar daca acele persoane intr-un final isi vor da seama de adevarata noastra fire, de adevaratul nostru chip ? Ce se va intampla atunci ? Vom pierde increderea acelor persoane ? Sau va fi totul exact ca inainte ?
Daca va ramane totul la fel ca inainte ramane la atitudinea fiecarei persoane care a crezut in acel om si in felul sau de a fi. Ne putem pune in pielea altor persoane si sa ne gandim cum vor reactiona. Dar acest lucru le ramane lor, nu putem spune ce sa faca si ce nu. Liberul Arbitru.

You Might Also Like

0 comentarii