Sa fii TU doar TU

Pentru ca viata ta are o singura directie: In Sus!
In viata asta care – cum spun de multa vreme si cred acest lucru – e ca un gand, am dorit sa iti trimit randurile acestea. Intotdeauna spun ceea ce am de spus – cu sinceritate si in mod asumat. O spun asa cum stiu, atat cat ma pricep mai bine. E un mai vechi principiu al meu de care nu ma desprind niciodata. Dar niciodata, fara exceptie! 
Este un splendid mod de a-mi pastra linistea si seninatatea, respectul de sine – pe care mi le ofer, ca un dar pretios, zi de zi. Nu pot fara ele.Este un splendid mod care imi permite sa fiu eu insami, sa ma simt mai puternic, mai autentic ca om. Linistea vine oricum din propriile ganduri, dintr-o stare de spirit personala purificata,dar, impartasind, parca-i mai frumoasa.
Sa iti urmezi calea, calea in care tu crezi cu toata fiinta, sa iti urmezi pasiunea si fiecare vis! Sa indraznesti! (Un cuvant care exprima o atitudine pe care eu o numesc vindecatoare, din atatea si atatea motive). Viata e fascinanta! Sa te imbeti de frumusetea ei, de parfumul ei, sa o respiri ca pe cea mai suava si colosala aroma! Sa o dansezi ca pe cel mai grandios vals! Sa te bucuri de ea, total! 
Sa iti pastrezi entuziasmul, orice ar fi! Sa iti cunosti pe deplin valoarea, sa cunosti pe deplin cat pretuiesti si sa traiesti in acord cu asta, in fiecare clipa! Sa cresti, sa inveti, sa-ti fortezi limitele intr-un mod fericit, sa te descoperi neincetat! Sa te invingi – cu maiestrie,cu eleganta si curaj, cu zambetul pe buze – pe tine insuti! Sa iti pastrezi credinta! Si sa iubesti! Mereu, mereu, mereu 
Cred cu toata fiinta mea in toate aceste randuri si simtiri si ti le doresc si tie, pe deplin – asa cum mi le doresc si mie, asa cum le doresc oricui!
Sa fii TU dar TU in cea mai buna varianta a ta! 

You Might Also Like

0 comentarii