Din categoria Multe si Nebune

   De mult timp nu am postat ceva nou, asta face sa am mai multe ginduri care trebuie si expuse.
  Doresc sa relatez in aceasta postare despre fetele din Moldova care au descoperit videochat-ul + sau uitat pe harta pe unde se afla tarile arabe ( pot face comparatie cu sondele de petrol ale arabilor, fetele noastre sug si sug tot, pricipalu bani sa fie)
    Un asa exemplar am si eu in prieteni de pe o anumita retea de socializare, am incercat sa port o discutie cu ea dar mia raspus sec ca parearea mea este zero barat pentru ea, ca nu pot lupta unul contra a 1000, dar daca sunt 1000 si gindesc ca ea atunci sansele mele la izbinda cresc vertiginos!
 Fata se crede stilata, rafinata pot spune, dotata insa in loc de creier xu camera web 13 mpx. simplu de caracterizar ca curva virgina!!
  Ma gindesc la faptul ca daca tatal uueia dintre aceste fufe ar deschide videochat-ul si ar da de fica sa goala si care te atrage sa stai mai mult timp de vorba cu ea ca doar timpul inseamna bani. Asta ramine doar o intrebare care poare fi si probata doar vointa sa fie.
  Atit timp cit aceasta industrie va fi alimentata cu bani si persoane cointeresate vor exista si peroane care sa o practice.
   Anunturi de a face bani usori sunt o multime si ele vin ca mustele, nu sunt cointeresate sasi faca un ban fara a fi nevoie sasi arate toate partile corpului numai pentru a satisface un barbat cu mina in pantaloni.
   Sunt de parere ca niciuna nu sia pus in gind de mica sa devina fata cu camera de 13 mpx.
    Oare copii acestora vor dori cind vor creste mari sa devina ca mami?, ma insel! 
  Noi ne temeam de virusul AH1N1 cind pe noi ne chinuie prostia, 

You Might Also Like

0 comentarii