Sezonul rece ingheata creierul

De mult timp nu am mai scris aceasta sa datorat din lipsa de timp de a-mi exprima gindurile despre anumite anomalii din viata sociala care ma inconjoara zi de zi!
  As dori sa-mi exprim parerea despre cum odata cu inceputul sezonului rece atit doamnele cit si domnisoarele au trecut la cizme care de pot tine loc si de pantaloni atit de lungi sunt si atit de oribil arata dupa parerea mea privindu-le.
   Cizmele acestea imi aduc aminte de cizmele folosite de pescari pentru a nusi uda pantalonii in sezonul mai rece al anului, cred ca moda vine de acolo
    Putem observa deci o gloata de pescari prin multimea urbana, macar dear fi zapada pina la briu dar cum zapada nu este deloc pare foarte hilar .
    Mai poti intilni si specimene care poarta ciubote pescaresti asortate cu o pereche de sorti atunci iti pui intrebarea daca individei ii este cald sau frig daca este imbracata sau dezbracata, de un lucru poti fi sigur cai foarte si foarte IDIOATA

You Might Also Like

0 comentarii