job

I Love My Job Partea 2

  Iata ca am gasit timp sa-mi astern gindurile si despre cum a continuat aventura de angajare, o aventura care si la momentul de fata este in faza incipienta de aventura sau macar are acest iz!
   Iata cum au derulat lucrurile prin experientza proprie: dupa perioada de stagiere a urmat testul care sa confirme faptul ca cunosc mult mai multe decit atunci cind am aplicat pentru acest job, testul dat a fost alcatuit din alte 3 mini testari, deci destul de complicat mai ales ca in ziua in care era programata testarea mea aceasta nu a avut loc efectiv din cauza ca persoana ce se ocupa de resursele umane era foarte ocupata, mai ales in perioada aceasta in care are loc cresterea companiei ca dimensiune. A doua zi era efectiv testarea mea, mult suspans, nervi pe alocuri si nerabdarea de a scapa mai repede de aceasta, deoarece mie numi place asteptare si nici sa fiu asteptat din cauza aceasta sunt destul de punctual. Testarea a decurs destul de bine ce era de raspuns am raspuns cu brio deoarece si am studiat cu o seara inainte destul de mult pentru aceasta. Deci efectiv mi-am obtinut primul meu job oficial, un job destul de placut pentru mine, unul la care nu ma duc in fiecare zi din obligatie dar din placere, un aspect destul de benefic in ceia ce priveste un job. Singura dificultate la acest job este faptul ca eu cunosc doar o limba de comunicare, cea mai des comunicata aici, dar este necesar de respectat si clientul care sunt in minoritate, deci efectiv m-am pus pe studierea a celei de a doua limba de comunicare pentru ami face lucrul mai usor pentru mine.
  Ce doresc sa exprim prin aceasta povestire este faptul ca daca doresti sati cauti un loc de munca aplica pentru postul de lucru care iti face placere sa fii in fiecare zi implicat, in care te dedici absolut acestuia si care nu devine o povara de care doresti sa scapi cit mai repede, cu asa locuri de munca pur si simplu iti pierzi timpul si pe alocuri poti sa distrungi atmosfera din cadrul grupului in care lucrezi.
   Job = Placere, Implinire personala!
                                                                 Enjoy, DL!!!

You Might Also Like

0 comentarii